onsdag 27. april 2011

Ser jeg helt dått ut, eller?

Jeg er ikke helt treskalle. Av og til må treverket vike for mykere prosjekter. Høsten 2010 begynte jeg å produsere puter. Nå tenkte jeg at det var på tide å presentere noen av dem her. Etter hvert er også planen å legge ut noen for salg.

Foreløpig har jeg ikke en bolig hvor jeg kan få bruk for mine egne puter, så de jeg har laget hittil har vært nødt for å finne fosterfamilier. Jeg skal hente noen flyktninger fra Bergen i månedsskiftet april/mai, og da håper jeg at jeg klarer å finne et nytt hjem for noen av disse. Hvis du kunne tenke deg å bli en fosterforelder for en hjemløs pute eller to, må du gjerne kontakte meg på e-post.


Den grønne puta til venstre har lilla bakside, samme lillatone som ugleputa til høyre har. Ugla på den grønne puta er ganske fornærma og sier: ”Ugler i mosen du lissåm…”.  Ugla som sier ”Ser jeg helt dått ut, eller?” har baksiden som vist på høyre foto. Dette mønsteret har jeg trykket med silketrykk, og er en blanding av gresstrå og utsagnet: ”Ugler i mosen du liksom…”.


Her ser du baksiden på begge putene. Eller forsidene, hvis du trenger en pause fra de fornærmede ugler.
Ugler i mose, eller er det kanskje en saccosekk?
Ugle på pinne(stol).


                                          Ugler i ugle?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar