onsdag 13. april 2011

simsallabim!

Atelieret tirsdag 12.april:
Været slo om til det verre, radioen skurret, jeg satt inni mitt eget hode og tenkte: FF(Fastforward)! Det kan også hende det var noen andre mer velbrukte f-ord på lager, men de var der av vane. Det er lett å sette seg fast i spoleknappen og havne baklengs og innerst i tankefloka. Denne dagen slo floka gnister da det helt ut av det grå slo ned en snakkeboble i vinduet mitt. Den kom like uventet som et hvilket som helst lyn, og forsvant omtrent like fort. Den sa meg mer enn det som synes på det bildet her, men det er selvsagt sensurert, på samme måte som alt annet jeg lager er sensurert[i alle fall nå om dagen]. Men det var nok til at jeg våknet opp, slo av reward-knappen og satte på fastforward i systemet mitt.

13.april:
Og slik falt altså ting på plass igjen; været er tilbake, arbeidslysten og fremdriftsplanene også[høres det ikke profft og målrettet ut kanskje?], og vips så falt det ned en mail fra mailhimmelen om at jeg er tatt opp som medlem av Norske Grafikere.

Når fremdriftsplanene har fått oppkok, skal jeg varsle når det ligger rykende heit grafikk fra Banal i skuffene hos Norske Grafikere. Da er alle som vil velkomne til å svi av verdipapir i bytte mot grafisk verdipapir. Juhu!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar