fredag 11. mars 2011

BRA SNAKK!

Baksnakk, 2010.
Nå er det riktig nok ikke baksnakking jeg skal la det handle om, men BRA snakk. Jeg må få takke Ingrid Skarprud som spredde noen fine ord om arbeidene jeg for tiden presenterer på KNOT. Her kan dere høre innslaget som Studentradioen i Bergen sendte. Trykk på "send i reprise" og skum deg ca 23 min ut i sendinga, så får du høre:

"Tre pluss tre",2010.
Til venstre står "Sensurert monolog" som er omtalt i radiointervjuet. Dog opp ned, henslengt og i snakk med de to blanke (jernteppe?)bobler. For meg ser det mest ut som om de står riktig vei. Du visste det kanskje ikke, men boblene er lei av å være vedheng. De kjemper den dag i dag for uavhengighet og likestilling. Jeg ønsker de lykke til, og sier: stå på(huet)!

5 kommentarer:

  1. Hva med braksnakk, er det når rompa snakker?

    SvarSlett
  2. Det er både når rumpa snakker, og når jordskorpa snakker. Sånn som med jordskjelvet i Japan i dag.Skitt påmfritt, som du pleier lire av deg. Det finnes jo ingen bra ord for sånne kattastrofer. mjau. au.

    SvarSlett
  3. Jeg har en overrakelse til den på siden min :-)

    SvarSlett
  4. oi, her var det mange skrivefeil jeg skrev på en gang. OVERRASKELSE til DEG, mente jeg! og jeg kaller meg forfatter...

    SvarSlett
  5. oioi!(til overraskelsen, ikke skrivefeilene;)

    SvarSlett