torsdag 28. juni 2012

Grønn avskjed


 
Skiltet tar en pust i bakken mens det venter på neste kunstner. Imens jobber jeg mot ny utstilling, neste gang i Sande Kunstforening. Det er ikke før i oktober, men hodet spinner på tilbakemeldingene og ideene jeg fikk i forbindelse med utstillingen i Løtenlandet.


 "Uten ord"
Og nå er jeg også uten utstilling i Løten.


Men jeg flesker til videre, og jobber nå mot utstilling i Sande Kunstforening i oktober, og Haugesund Kunstforening i januar 2013.

Og med meg på veien fikk jeg denne av gallerieierene! Det er ikke et lauvbærblad å hvile på, og godt er det. I morgen er det enda en slags avslutning, da jeg flytter ut av atelieret jeg har lånt de tre siste månedene. Heldigvis har jeg "attleriet" mitt som venter på meg, selv om det ser mest ut som en lagerplass for øyeblikket. Tre nøtter til Askepott, og en firkløver til meg. Vi får se hva det bringer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar