fredag 1. juni 2012

Ferdig brygget!

I morgen er den her, dagen jeg har jobbet frem mot det siste året! Kl 15:00 åpner min første ordentlige utstilling i Natthagen galleri som ligger i Løten. Velkommen til alle som har mulighet og lyst til å ta turen! Utstillingen står til 24.juni, og Natthagen galleri har oppe fredager, lørdager og søndager.

Her ser du "delte meninger(feig mening)" i atelieret som jeg låner. Den endte opp med å være hovedpersonen på flyerne som ble sendt ut. Løp og se utstillinga, tror jeg den prøver å si.

Her er noe av kaoset som eksisterte i atelieret inntil det siste. Nå er et utvalg pakket ned, kjørt opp til Løten og hengt opp på galleriets lyse fine vegger. Det var virkelig noe helt annet å se arbeidene separert fra alt dette rotet! Føles nesten som om jeg har sendt arbeidene på sommerbeite.

Nå ligger det bare rester igjen i atelieret, rester som dette. Jeg synes de ligner på insekter som ligger på rygg, som har gjort sitt. 

Sjøl har jeg ikke lagt meg på rygg helt ennå. Jeg har ganske mye nerver og sommerfugler, og gleder meg til å få feiret det hele i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar