onsdag 6. juni 2012

Stipendutstillingen fanget på åpningsdagen!

Nå har jeg fått flere bilder fra åpningen! Denne kvelden tok jeg ingen bilder selv, men jeg var så heldig at Øystein Berntzen tok på seg den oppgaven. Uvurderlig å ha bilder som fanger stemningen fra denne kvelden. Her ser dere Natthagen galleri fra utsiden, hvor de syklende gjestene tydeligvis hadde sin faste plass. Flesteparten av gjestene som kom denne åpningsdagen, hadde kjørt bil i over to timer. Jeg merker at det er mange svulstige ord som presser på, når jeg skal prøve å beskrive hvor rørt og glad jeg ble for at familie og venner tok denne lange turen for å se utstillingen min.

 Til og med været er fanget fra denne dagen. Løten er en landlig kommune som dere ser, og jeg hadde ikke hatt noe i mot å beite her.

Tale fra selveste ordføreren.


Deretter var utstillingen åpnet! Og den holder åpent frem til 24.juni for de som måtte ha lyst og mulighet til å se den. Velkommen!


Opp trappen, og der begynner utstillingen. Her møter man noen av de skravlesjuke arbeidene mine: Helt øverst: Hespetrær. Under den: Det er for godt til å være sagt. Nederst til venstre: Uglesett. Øverst til venstre: Delte meninger (feig mening).






















1 kommentar:

  1. Fy feeela, der skulle en ha vøri!

    Jeg kommer neste gang, Marthe. Klandre meg ikke. Håper vennskapet kan reddes.

    SvarSlett