søndag 3. juni 2012

Fersk utstilling

Jeg har ikke mange bilder fra selve åpningskvelden ennå, men her er noen få bildebeviser på at kvelden faktisk har eksistert. Dette er forresten skiltene dere skal se etter hvis dere legger turen innom Løten og Natthagen galleri.

 
Kvelden begynte bra! Kommunen kjøpte inn to bilder allerede før utstillinga ble åpnet. Det var to tresnitt som falt i smak, med tittelen (t)error. De skal visst henge i serviceavdelinga deres. Hender jo at det er en del error med pc'er, noe som kan oppleves som terror. For det er vel neppe så dårlig service i Løten kommune? Iallefall ikke etter hva jeg har erfart.

Det er godt jeg satte bort fotograferinga til andre denne kvelden. Gleder meg veldig til å se bildene andre har tatt, og til å høre hvordan de opplevde kvelden. Selv er jeg fortsatt rusa på opplevelsene, salg og tilbakemeldinger.

Jeg trodde jeg kom til å være helt tappa etter en utstilling, men det er jo faktisk helt motsatt! Nå er jeg bare gira på å komme i gang med nye prosjekter, og er full av nye planer. Men akkurat i dag skal jeg bare ta meg tid til å fordøye gårsdagen, og hvor fint det er når familie og venner stiller opp og feirer sammen med meg. Jeg blir rørt lang inni klisjé-ordganet(ja, det er der - det kjenner jeg).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar