onsdag 23. februar 2011

ÅPNINGEN

Bildene fra selve utstillingsåpninga er temmelig tåkete og ståkete, så jeg har ikke så mye å by på her. Kvelden i seg selv er minneverdig, selv om ikke disse fotoene er det. Takk til alle kjente og ukjente som møtte opp!

 Her viser ulven hvordan man skal nippe til vinen, men hun har visst glemt å fylle glasset.

Nei, det var ikke loddtrekning og fruktkurv-premier denne kvelden. Sånn her ser man nemlig ut når man har kjøpt ”flua på veggen”.

Jeg lar det bli med disse bildene, for å skåne de jeg ikke kjenner for denne type oppmerksomhet. Men også de jeg kjenner godt. Som for eksempel Wenche Foss. Hun var riktig nydelig den kvelden

2 kommentarer:

  1. Ulven uler i glasset og tenker på flua!
    Finblogg du banale!

    SvarSlett
  2. Og flua er fly forbanna for at jeg kaller den "den nye Nick Cave". Men den vet nok innerst inne at den alltid kommer til å være "flua på veggen". Håper den oppfører seg!

    SvarSlett