mandag 24. januar 2011

Atelier 19



Jeg lar mitt første innlegg være en smakebit på mitt gamle atelier, som ikke er så gammelt. Atelier 19 ble startet sommeren 2009, og jeg var en av de seks heldige som fikk være med å forme det fra begynnelsen. Det så mer enn lovende ut allerede før det var pusset opp, men det har blitt over all forventning. 240kvm delt på seks kunstnere. Så hvorfor flyttet jeg ut derfra? Det er av en så simpel grunn som at Bergen ikke ligger nærme nok Drammen. Men i første omgang leier jeg ut, sånn i tilfelle jeg skulle finne ut at fjellet som skiller byene er på størrelse med en brødsmule.


Vi som holder til i Atelier 19:
Anne Helen Mydland
Trine Hovden
Martin Woll Godal
Ruth Moen
Heidi Bjørgan (Ane Sagatun fremleier)
Ingrid Skarprud
Therese Hoen
(jeg fremleier til de to sistnevnte)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar