torsdag 20. oktober 2011

Høst deg en lokkepute!


 "Kyss meg bak!" Både foran og bak.

Hva med en oppdatering på puteproduksjonen min nå når vi går inn i den aller beste sofatida? Kyss meg bak er en av de første putene jeg lagde, og ble gitt som gave til en sofa som trengte den. Ikke la sofaen din stå der aleine mens du er på jobb, den blir frynsete av slikt. Tiden er inne for å gjøre gjengjeld for sofaen din som har vært din faste følgevenn gjennom mange år. Gi den en myk julegave!



Dette er en annen pute som også er solgt, her i sitt nye hjem i Kristiansand. Stoffet har jeg trykket sjøl, og det står Ugler i mosen du liksom gjentatte ganger, i spedd en del gresstuster. Ikke mose altså. Banalt, så langt ugla kan se.
Disse har også funnet seg et nytt hjem, og til og med noen nye kamerater ser det ut til! Både en dalmantiner, en sel og en sånn med stripete hale(hva heter nå de igjen?). Godt, for putene ble fort lei av alle uglene som egla seg innpå der en stund. Selv om de sikkert har mye å prate om, sier putene på dette bildet "Ser jeg helt dått ut, eller?"(med påfølgende dåtte-mønster på baksiden), og "Kom da vel" sier lokkeputa som har et rødt kom på forsiden og dette mønsteret på baksiden. De ferskeste putene har nemlig blitt til lokkeputer! Skal få vist noen flere her så snart jeg har bilder, men ellers vil noen utvalgte også bli å se i den nyåpna butikken i Markveien i Oslo, som linnosaurus.blogspot.com lokker med i bloggen sin. Jeg håper jeg kan bidra til at ingen sitter aleine i sofaen i høst. Fortsatt god høst!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar