torsdag 13. september 2012

Tørke



 




Mens vi (jeg) venter på fortsettelsen, forer jeg dere med flere bilder fra Hørte. Stemningsrapport-bilder. Et bilde av en dorull lurte seg også med der. Det var et forsøk på å ta bilde av nøkkelen til huset, for den var så stor og spesiell. Men så holdt jeg tilfeldigvis en dorull i hånda da jeg skulle ta bilde av nøkkelen, så da ble det visst et dorull-bilde istedet. Oppdaget det for seint, så jeg har ikke noe bilde av nøkkelen. Men du kan skimte den.

Har et par prosjekter som holder på å avrundes, men de sitter langt inne foreløpig. Ingen lett avslutning ser det ut til, det er for mange negative tanker i veien. Godt det alltid finnes en dorull i nærheten når arbeidet er som mest frustrerende. Ingenting er som en dopause da. Eller dorull-stirre-pause.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar