lørdag 28. januar 2012

Litt av en feiring!


For ett år siden lurte jeg på om jeg var riktig klok. For å finne ut av det, tok jeg med meg flyttelasset mitt (rikignok det tredje lasset - men også det endelige) fra Bergen. Vi kjørte i tung tåke, på søkkvåte veier og i frossent landskap. Da jeg i dag fant igjen disse bildene, fikk jeg ikke svaret på om jeg har blitt noe klokere. Men jeg var plutselig tilbake til den dagen der jeg var for ett år siden.


Vi måtte forbi, mellom og gjennom ganske mange fjell - og også over.

 Ting har gått seg til. Men vinter er fortsatt vinter, og fjella står der stadig vekk. Og akkurat i kveld skulle jeg altfor gjerne ha vært tilbake i Bergen. HeiaHilde har tatt på seg løsbarten og feirer storslagent sine tredve. Jeg feirer henne med noen nitriste bilsjuke bilder her, og en furteleppe i baklomma. Hei hvor det går..eller, hei hvor det var som i går! Eller bare: Heia Hilde!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar