søndag 29. januar 2012

Fersk og freidig

I går mimra jeg bakover, i dag er harddisken ryddet - og det er mulig å se fremover. Noen ganger ser jeg oppover også, som på dette bildet, hvor taklyset på atelieret er linselus. Legger ut noen forholdvis ferske blekkflekker, for å vise at ting er i gjære. Jeg har hundre prosjekter i gjære, og er tørst på mer blekk. Men før jeg begynner forsvinner inn i nye prosjekter, har jeg lovet meg selv to ting:
1. Få hjemmesiden min opp og gå.
2. Få laget min egen eplabutikk.




Og jeg må ganske stolt innrømme at jeg er på god vei med begge deler. Spesielt hjemmesiden har vært min dårlige samvittighet i altfor lang tid nå. Det er jammen ikke lett å velge ut hva som skal med. For å sette kniven på strupen, velger nå å gi dere tilgang til hjemmesiden min - selv om den ikke er ferdigjustert. Det skal flere arbeider med, men jeg har hatt litt problemer med opplastningen.

Så i mens dere venter på epla-butikken min, kan dere besøke:

www.marthesamuelsen.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar