lørdag 20. april 2013

Stopp

1. Til og med flyturen var fin. 2.U-bahn og S-bahn. Trasking fra pub til pub, fra gate til gate og fra bane til bane. 3.Et annet stopp. 4. Dueskitten lampe. Dårlig lampe-ånde? 5. Wedding.

Ingen wedding-tur dette, men en etterlengtet ferie til Berlin. Jeg er litt gift med den byen, og lengter ulidelig mye etter å traske rundt der ganske konstant - litt som et avstandsforhold. Store følelser, stor by - alltid noe nytt å oppdage. Jeg har vært rusa lenge i ettertid på opplevelsene og inntrykkene.

Som mange andre, har jeg også gått i fella. Den fine instagramfella. Der kan dere følge meg som hun_banale.

2 kommentarer:

  1. Banal, nå er det lenge siden du blogga!

    SvarSlett
  2. Så rart du skulle si det akkurat samme dag som jeg fikk lyst til å blogre igjen! Blogre, blogre.

    SvarSlett