fredag 25. januar 2013

Utstillingsdykk











Hverdagen er tilbake - og 2013 har sålangt vært mer pengejobb, enn atelierjobb. Mens jeg fyller bøker, priser bøker, selger bøker - så har jeg en utstilling gående i Haugesund Kunstforening! Rart å tenke på i grunn, og ganske fint. Utstillingen er åpen frem til 3.feb., altså en drøy uke til. Deretter skal dette prosjektet pakkes fra hverandre, og bilder skal taes ned fra veggen - noe skal på andre sin vegg, og noe skal tilbake til meg. Jeg er allerede rastløs etter å lage nye prosjekter - men jeg prøver å holde hodet over vannet til denne utstillingen er over, og heller dypdykke i atelieret etter det. I mellomtiden skal jeg en tur til Kragerø - på befaring der - til sommeren er det nemlig store planer på gang: Ti kunstnere skal gjøre hvert sitt prosjekt i Kragerø i forbindelse med Munch-jubileumet, og jeg er så heldig å få være en av de!

2 kommentarer:

  1. Ja, dette var gøyalt å se!

    Gleder meg til å se banal + Munch i Kragerø kombinert med en tur innom mamman til Muskatt, Pepsi og Lakris :-D

    SvarSlett
  2. Spennende. Liker godt å titte innom deg :)

    SvarSlett