fredag 14. desember 2012

Smakebiter fra julemarkedstemning


Mitt bestselger-julekort! Gøy å se at det er så mange der ute som setter pris på denne slags humor.

 Popcorn-putene var det flere som luktet på, og som lurte på om var fylt med popcorn. Men nei, der sto jeg som reven i fårepels og måtte forklare meg. Jeg var kunstneren blandt designerne. En pute har for meg bare en funksjon, det er å være en pute. Men når jeg er så kjekk og kaller den popcorn-pute og i tillegg abstraherer den såpass, var det nesten å forvente at folk forventet noen tilleggsfunksjoner til en pute med et så kult navn.


I boden til Linnosaurus var det kjøtt på beina. Og noen fine julekvister som kvitret.




1 kommentar:

  1. Nok et marked jeg burde vært på, ser jeg :) Masse fint!

    Og forøvrig synes jeg det er greit at en pute bare er en pute, selv om jeg alltid setter pris på å ha litt godis i umiddelbar nærhet til enhver tid ;)

    SvarSlett