mandag 13. februar 2012

Gode utsikter

Når man begynner å skrive om været, da er man virkelig tom for andre emner. Men det er ikke så i dette tilfellet, dette er bare et innlegg for å hedre utsikten fra atelieret som jeg nå har hatt i ett år. Noen blå dager, noen grå. Nå har jeg nemlig brøyta meg ut av tåka, og endelig bestemt meg. Så dere atelierbildene i forrige innlegg? Der har jeg nå takka ja til å jobbe i tre mnd'er sammen med Sivh. Men denne utsikten og mulighetene dette rommet ved Drammenselva har gitt meg, det gir jeg ikke slipp på før jeg må. Det må vel kunne kalles amisiøst å skulle ha to atelierplasser over en tre mnd'ers periode. Men det må også kunne kalles en unik mulighet det ikke går an å takke nei til. Nå har jeg muligheten til å jobbe med større prosjekter, og få tatt bedre bilder av prosjektene. Det braker løs 1.april, og før det skal det også jobbes på spreng. Nesten så jeg gruer meg til våren - jeg kommer jo ikke å ha tid til å nyte den?!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar